
Meridian: Dé oplossing voor het beheer van technische documenten
Stroomlijn het beheer van technische documenten en ondersteun compliance met Meridian. Ons EDMS helpt organisaties bij het beheren van technische documenten en tekeningen gedurende hun gehele levenscyclus en biedt een centrale opslagplaats voor het opslaan, organiseren en controleren van technische documentatie, zodat de juiste mensen op het juiste moment over de juiste informatie beschikken.
Transformeer uw documentbeheer
Krijg controle over uw technische tekeningen en documenten, centraliseer de toegang, stimuleer samenwerking, verlaag kosten en stilstand en zorg voor naleving van de regelgeving.
Controle
Volledige controle over uw engineeringcontent met versiebeheer, up-to-date documentatie, gecontroleerde gegevenswijzigingen en configureerbare workflows.
Samenwerking bevorderen
Vind belangrijke asset informatie sneller met een uniforme weergave van officiële documentatie. Eenvoudig te gebruiken door engineers en operationele teams. Standaard markup tools voor naadloze commentaar en bewerking.
Gelijktijdige engineering
Stroomlijn gelijktijdige engineering met realtime inzicht in documentrevisies voor projecten en activiteiten, waarbij teams automatisch op de hoogte worden gebracht van updates om vertragingen te voorkomen.
Wet- en regelgeving
Garandeer naleving van regelgeving en bedrijfsprocessen via workflows en uitgebreide audit trails, bescherm medewerkers, faciliteiten, productkwaliteit en voorkom dure boetes.
Verminder kosten
Storingen aan bedrijfsmiddelen en kostbare fabriekstops voorkomen met actuele informatie voor werkorders, het beheren van documentatie van aannemers en het vroegtijdig identificeren van inconsistenties in gegevens voor effectief onderhoud.
Informatie silo's elimineren
Democratiseer gegevens met één enkele bron van waarheid voor alle engineeringinformatie via integraties met EAM-, ERP-, ECM-, Office- en CAD-toepassingen.
Al meer dan 20+ bedrijven gingen u voor

"Meridian heeft ons geholpen onderhoudsfouten met 50% te verminderen en jaarlijks €20.000 te besparen aan onnodig dubbel werk."
Willy Baten
RadboudUMC
"Wij zijn gebruiker van het eerste uur van Meridian. De persoonlijke, bedrijfsgerichte benadering en laagdrempeligheid van Eyeonim helpt ons om alles goed in te richten."
André Flow
Canon Production Printing
"Met Meridian zorgen we voor naleving van wet en regelgeving, waardoor we onze patiënten beter van dienst kunnen zijn en ons kunnen blijven richten op onze missie om bij te dragen aan de toekomst van de gezondheidszorg en de medische wetenschap.”
Jürgen Hufken
LUMC
"Meridian heeft onze dagelijkse werkzaamheden verbeterd doordat geïntegreerde workflows de consistentie van versies betrouwbaarder maken.
Het aspect dat we het meest waarderen is de flexibiliteit van inrichting functionaliteit voor procesefficiëntie en/of quality of life."
Mike Zitter
Erasmus MC
Waarom moet u voor Meridian kiezen?
Documenten doorlopen een workflow tijdens de revisie. Markup/Redline-tools stellen reviewers in staat om beter te communiceren.
Gecontroleerde digitale workflows


Documenten worden opgeslagen in de oplossing volgens een gestructureerde mappenstructuur en naamgeving. Wizard pagina's maken classificatie en beheer van metadata op een snelle, intuïtieve en eenvoudige manier mogelijk.
Eenvoudig documenten aanmaken, classificeren en beheren
De Portal-interface is de oplossing om documenten op een formele manier uit te wisselen met externen, waardoor het overdrachtsproces eenvoudiger en controleerbaar wordt. Aannemers hebben alleen toegang tot documenten die aan hen zijn toegewezen, terwijl ze ook profiteren van de schone en georiënteerde interface.
Samenwerking met externe gebruikers


Ingebouwde viewer
Het systeem converteert alle documenten en tekeningen naar PDF en bewaart zowel originele als gerenderde bestanden in één record. Hierdoor kan iedereen alle bestanden direct in de browser bekijken, ook zonder de bijhorende software.
Het is mogelijk om revisies te vergelijken, waardoor het gemakkelijk is om wijzigingen te vinden die door aannemers of collega's zijn aangebracht.

Integratie met Assets
Het is mogelijk om een relatie te creëren tussen documenten en objecten (Tags, Service Orders, Functionele locatie).
Op deze manier is het bij het vinden van een apparaat gemakkelijk om alle gerelateerde documenten te vinden, zoals een handleiding of een gegevensblad dat naar de apparatuur verwijst.