top of page
bouwmanagers

Meridian: Dé oplossing voor het beheer van technische documenten

Stroomlijn het beheer van technische documenten en ondersteun compliance met Meridian. Ons EDMS helpt organisaties bij het beheren van technische documenten en tekeningen gedurende hun gehele levenscyclus en biedt een centrale opslagplaats voor het opslaan, organiseren en controleren van technische documentatie, zodat de juiste mensen op het juiste moment over de juiste informatie beschikken.

Transformeer uw documentbeheer

Krijg controle over uw technische tekeningen en documenten, centraliseer de toegang, stimuleer samenwerking, verlaag kosten en stilstand en zorg voor naleving van de regelgeving. 

Controle

Volledige controle over uw engineeringcontent met versiebeheer, up-to-date documentatie, gecontroleerde gegevenswijzigingen en configureerbare workflows.

Samenwerking bevorderen

Vind belangrijke asset informatie sneller met een uniforme weergave van officiële documentatie. Eenvoudig te gebruiken door engineers en operationele teams. Standaard markup tools voor naadloze commentaar en bewerking.

Gelijktijdige engineering

Stroomlijn gelijktijdige engineering met realtime inzicht in documentrevisies voor projecten en activiteiten, waarbij teams automatisch op de hoogte worden gebracht van updates om vertragingen te voorkomen.

Wet- en regelgeving

Garandeer naleving van regelgeving en bedrijfsprocessen via workflows en uitgebreide audit trails, bescherm medewerkers, faciliteiten, productkwaliteit en voorkom dure boetes.

Verminder kosten

Storingen aan bedrijfsmiddelen en kostbare fabriekstops voorkomen met actuele informatie voor werkorders, het beheren van documentatie van aannemers en het vroegtijdig identificeren van inconsistenties in gegevens voor effectief onderhoud.

Informatie silo's elimineren

Democratiseer gegevens met één enkele bron van waarheid voor alle engineeringinformatie via integraties met EAM-, ERP-, ECM-, Office- en CAD-toepassingen.

Al meer dan 20+ bedrijven gingen u voor

Bouwkundig ingenieur
"Meridian heeft ons geholpen onderhoudsfouten met 50% te verminderen en jaarlijks €20.000 te besparen aan onnodig dubbel werk."

Willy Baten

RadboudUMC

"Wij zijn gebruiker van het eerste uur van Meridian.  De persoonlijke, bedrijfsgerichte benadering en laagdrempeligheid van Eyeonim helpt ons om alles goed in te richten."

André Flow

Canon Production Printing

"Met Meridian zorgen we voor naleving van wet en regelgeving, waardoor we onze patiënten beter van dienst kunnen zijn en ons kunnen blijven richten op onze missie om bij te dragen aan de toekomst van de gezondheidszorg en de medische wetenschap.”

Jürgen Hufken

LUMC

"Meridian heeft onze dagelijkse werkzaamheden verbeterd doordat geïntegreerde workflows de consistentie van versies betrouwbaarder maken.

Het aspect dat we het meest waarderen is de flexibiliteit van inrichting functionaliteit voor procesefficiëntie en/of quality of life."

Mike Zitter

Erasmus MC

Waarom moet u voor Meridian kiezen?

Documenten doorlopen een workflow tijdens de revisie. Markup/Redline-tools stellen reviewers in staat om beter te communiceren.

Gecontroleerde digitale workflows

Meridian_7
Meridian_2

Documenten worden opgeslagen in de oplossing volgens een gestructureerde mappenstructuur en naamgeving.  Wizard pagina's maken classificatie en beheer van metadata op een snelle, intuïtieve en eenvoudige manier mogelijk.

Eenvoudig documenten aanmaken, classificeren en beheren

De Portal-interface is de oplossing om documenten op een formele manier uit te wisselen met externen, waardoor het overdrachtsproces eenvoudiger en controleerbaar wordt. Aannemers hebben alleen toegang tot documenten die aan hen zijn toegewezen, terwijl ze ook profiteren van de schone en georiënteerde interface. 

Samenwerking met externe gebruikers

Portal
Meridian_11

Ingebouwde viewer

Het systeem converteert alle documenten en tekeningen naar PDF en bewaart zowel originele als gerenderde bestanden in één record. Hierdoor kan iedereen alle bestanden direct in de browser bekijken, ook zonder de bijhorende software.

Het is mogelijk om revisies te vergelijken, waardoor het gemakkelijk is om wijzigingen te vinden die door aannemers of collega's zijn aangebracht.

Meridian_9

Integratie met Assets

Het is mogelijk om een relatie te creëren tussen documenten en objecten (Tags, Service Orders, Functionele locatie).
Op deze manier is het bij het vinden van een apparaat gemakkelijk om alle gerelateerde documenten te vinden, zoals een handleiding of een gegevensblad dat naar de apparatuur verwijst.

Heeft u interesse?
Neem contact op!

bottom of page